انتقاد يك سايت خبري از آزمون استخدامي نيروهاي قراردادي نفت

 

نفت نيوز: يكي از سايت هاي خبري كشور با انتشار مطلبي تحت عنوان "استخدام رسمي ناعادلانه در وزارت نفت" از تصميم اخير مسوولان نفتي كشور براي رسمي كردن نيروهاي قراردادي اين وزارتخانه انتقاد كرد.

 

  

به گزارش نفت نيوز، سايت "الف" در مطلبي به قلم " محمد.ا " نوشت:
استخدام رسمي ناعادلانه در وزارت نفت و شركت هاي تابعه
وزارت نفت در حال برگزاري يك  آزمون صوري است تا هزاران نفر از نيروي هاي قراردادي خود را (در مقطع ديپلم و بالاتر) - كه تعدادي از آنها به طرق نامشخص و يا از طريق رابطه وارد صنعت نفت شده‌اند - را بصورت استخدام رسمي درآورد. شرط اصلي شركت در اين آزمون اين كارمند قراردادي بودن در شركت نفت است. اين درحالي است كه هزاران نفر دپپلمه و ليسانس بيكار با معدل خيلي بالا در كشور وجود دارد. در آزمون هاي قبلي شركت نفت كارمند قراردادي بودن يك مزيت حساب مي شد (كه آن هم خود خلاف قانون است) در حالي كه در اين آزمون كسي از بيرون نفت حق شركت در آزمون استخدامي يك وزارت خانه دولتي ايران را ندارد. ( مدارك و شرايط اين آزمون ضميمه شده است)

از كاربران محترمي كه قصد دارند درباره  اين موضوع اظهار نظر كنند دعوت مي شود براي انتشار  كامنت هاي خود علاوه بر نفت نيوز به  سايت الف مراجعه نمايند
.

  

 واقعا" كه نويسنده و مدير اين سايت خيلي بي انصاف است كه بدون در نظر گرفتن سوابق اين افراد در محيطهاي آلوده ، بعد مسافت و هزاران مشكلات ديگر كه اين كارمندان قراردادي سالهاي سال با آن مواجه بودند اظهارنظر كرده اند .  (((((((((نظر شما چيه ؟ )))))))