صداي شكستن قلب انسان
وقتي گلدان شکست
مادرم گفت حيف بود پدرم گفت قشنگ بود خواهرم گفت مال من بود
برادرم گفت گرون بود مادر بزرگم گفت دوستش داشتم
ولي وقتي دلم شکست کسي آه هم نگفت...
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم مهر ۱۳۸۸ ساعت 10:56 توسط دنياي خاطره
|
بنام خالق هستي