وقتي گلدان شکست

مادرم گفت حيف بود پدرم گفت قشنگ بود خواهرم گفت مال من بود

برادرم گفت گرون بود مادر بزرگم گفت دوستش داشتم

ولي وقتي دلم شکست کسي آه هم نگفت...