لحظه ها ، ثانيه ها ، دقايق ، روزها ، ماهها و سالها به سرعت در گذرند.
و ما در اين دنياي فاني محكوم به زيستن .
چقدر خوب ميشد كه همه انسانها قدر لحظات با هم بودن را مي دانستند .
چقدر خوب بود اگر حرص و طمع فرايشان نمي گرفت و از روزيي كه خداوند به آنها
مي بخشيد شاكر بودند .
كاش ميشد به انسانها آموخت
دل بستن به اين دنيا ، كاري بس عبث و بيهوده است
بكوشيم توشه اي براي آخرت داشته باشيم
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم مهر ۱۳۸۸ ساعت 13:17 توسط دنياي خاطره
|
بنام خالق هستي