لحظه ها ، ثانيه ها ، دقايق ، روزها ، ماهها و سالها به سرعت در گذرند.

و ما در اين دنياي فاني محكوم به زيستن .

چقدر خوب ميشد كه همه انسانها قدر لحظات با هم بودن را مي دانستند .

چقدر خوب بود اگر حرص و طمع فرايشان نمي گرفت و از روزيي كه خداوند به آنها

مي بخشيد شاكر بودند .

كاش ميشد به انسانها آموخت

دل بستن به اين دنيا ، كاري بس عبث و بيهوده است

بكوشيم توشه اي براي آخرت داشته باشيم