ما دو تن مغرور ، هر دو از هم دور
واي در من تاب دوري نيست
اي خيالت خاطر من را نوازش بار
بيش از اين در من صبوري نيست
بي تو من تنهاي تنهايم
من به ديدار تو مي آيم
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم مهر ۱۳۸۸ ساعت 10:45 توسط دنياي خاطره
|
ما دو تن مغرور ، هر دو از هم دور
واي در من تاب دوري نيست
اي خيالت خاطر من را نوازش بار
بيش از اين در من صبوري نيست
بي تو من تنهاي تنهايم
من به ديدار تو مي آيم
بنام خالق هستي